Vid's

Sabtu, 29 September 2007

Pening's Friday

Adeii...aku sampai BNM kul 8:45. Suprise buat aku bila sorang pun staff opis aku tak sampek lagi...(tak guna!) Aku telepon boss aku, dia tgh carik parking. Last-2 aku berdua je kat BNM attend Presentation BNM. Mengantuk aku bila dorang citer pasal PKI coding in C & Java...terlelap kejap. Patutnya org-2 software developer yg attend nih. Tapi takpe..ini kira meng"ular" le nih.

Lepas Jumaat, aku sampai opis...tu diaaa...calling dari Johor & Sandakan sudah mai...Aku still tak bleh solved VPN issue dgn 2 branch nih. Dah puas aku telek config file firewall die dan dah email ke vendor..still takde apa-2. Last-2 aku telepon vendor suruh dia datang esok pagi, troubleshoot on the spot. So nampaknya aku kena datang opis le esok..huhuhu.

29 sept, birthday anak aku yg sulung - Muhammad Yusry. Dia sudah demand buka kat KFC...adeiii, buleh rabak cam gini...tapi takpe..sesudah diskuss ngan Menteri Kewangan, nampaknya buleh le kott...

Wife aku ajor aku camna nak load Youtube file kat blog nih...hehehe terasa dia makin terror lah ! so harap-2 korang enjoy, tapi aku letak opening theme anime je dulu..sebab aku suka anime ! (ini pengaruh Baksoto, Lan & PJ le nih - terjebak aku!).

Okies...selamat malam, mo tido..esok keja...

Tiada ulasan:

blog meter

Free Counter