Vid's

Ahad, 30 September 2007

Tiring Sunday

A'kum & Sejahtera pada semua...2 hari aku "cuti" writing blog..sebab aku letih daaa. Semalam bawa anak-2 aku pegi beli baju raya, kat Econsave Cheras. Pastu runner pegi Jaya Jusco, hajat nak berbuka kat Pizza Hut sebab birthday anak aku yg sulung, tapi...Full House daaaa...kecewa. Kitaorang berbuka mimun coke aje. Pastu aku jumpa adik pompuan aku kejap, dia keja kat JJ juga, lama tak jumpa dia.

Aku bawa family aku gi Tmn Pertama kat Cheras, beli kek & makan KFC. Enjoy betul anak-2 aku. Dah lama gak aku & family tak pegi makan kat tempat-2 cam tu.

Malam semalam aku sempat mengajar Sahabat aku guna Internet. Kitaorang pegi CC kat Semenyih dan aku ajar dia camna access Internet. Aku ingatkan kat dia, kalau kita guna internet nie untuk kebaikkan, baik le dapatnya...kalau kejahatan, jahat le jadinya. Kat 1 jam juga aku kat CC dgn dia, kul 12:00 am baru balik.

Bangun sahur pagi tadi, makan nasik goreng daging berserta sambal tumis...sedap ooo. Kul 3:00 pm aku bawa family aku jejalan gi Carrefour Wangsa Maju. Kitaorang beli kasut & bahan nak buat kuih raya. Perghh....rameinya orang. 2 kali tawaf parking lot kat situ, baru dapat parking. Time tu jugak kesakitan kat belakang ak (urat belikat - both side) menjadi-jadi, adehhhh ! Aku parking guna side mirror je sebab tak bleh toleh kiri-kanan.

Tegah syok shopping, sedar-sedar dah pukul 6:15 pm !!!! Aramak....sudah lewat. Aku & family bergegas balik, apakan daya - Kitaorang berbuka dalam keta je kat kedai 7/11 jln cheras...adeiii. Minum coke & donut je. Lepas berbuka, kitaorang pegi klinik, untuk injection hepetitis B baby Yasmine. Aku sampai rumah kul 9:15 pm, miss Tarawikh.

Wife aku tgh nak masak kuew tiau goreng...heheheh lapor lee..

Okies, aku sign off dulu...mau tolong dia masak !..Bye-2

Tiada ulasan:

blog meter

Free Counter