Vid's

Sabtu, 6 Oktober 2007

Friday & Saturday Solo

huhuu...mak aihhh...lotih betul aku semalam. Boss & admin aku cuti..aku tinggal sesorang je kat dept aku. Time tu jugak le melambak FW request plak dari users...Hampir panic gak aku sebab most of the firewall involve, aku belum usik lagik...So berbekalkan experience aku, aku try sebaik mungkin. Alhamdulillah, setelah beberapa phone call ngan Boss aku, semua dapat aku settlekan.

Hari nie, aku gi opis gak sebab kena "reload" (reboot) VPN firewall aku - follow-up license upgrade hari tu. Process nih kena buat on non-office hours, sbb tak mau kacau users. dekat 3 jam jugak aku settelkan (68 bijik, remote site)...lotih gak, sebab kena key-in password 68 kali...adehhh.

Tadi moreh, makan sate & roti canai..kejap aje settle...akekkeke.

Esok birthday Yasmine yg pertama...takde apa aku dapat sediakan...sbb ringgul kureng..Aku rasa aku celebrate ujung bulan ni jelah.

Okies...aku sign-off dulu..Ada pertanyaan pada korang : Antara MitoEV, zxr dan AP250, mana lagi best ?

Tiada ulasan:

blog meter

Free Counter