Vid's

Jumaat, 5 Oktober 2007

Syiok Thursday

Yang Best :-
Huhuuu..hari best sebab aku dah settlekan assignment aku on VPN firewall Inventory & License upgrade. 68 biji firewall . baru aku tau rupe-2nya boss aku ada assign menda yg sama pada staff aku tapi....2 bulan tak siap-2...Adeii..Alhamdulillah, aku dah settlekan dlm masa kurang dari 1 minggu. Mungkin sbb aku baru join kott..so tak banyak assignment lagi. Wahh lepas nie W2k3 hardening project plak...3 biji kasi secure...Timeline 1 minggu, hopefully sempat lah. Esok aku kena configure CheckPoint firewall plak. Tadi aku nengok GUI dia...aisehh sudah banyak tukar laa dari apa yg aku guna dulu...
Aku dah jumpa torrent citer "Muhammad, The Messenger Of Allah" dated 1976. Dah lama aku cari selepas aku tengok kat tv2 a few years back.
Aku buat burger patty sendiri. Ini sume berpunca sebab burger Ramly yg aku beli kat kedai, saiz dia mcm burger kena Operate laaaa....so aku cincang sume burger tu, pastu buat saiz burger sesedap hati...akekkke...SeDaP ooooo.

Yang Tak Best:-
Hari nie juga aku dapat tau, staff aku kena transfer gi dept. lain...gara-2 "Not meeting expectation" oleh Boss aku. Aiseh...aku kena berusaha lebih KeRaS lagi, kalu tak kena transfer plak.
Motor aku ade bunyik-2 yg tak best lah...Baksoto, kalu ko baca blog nih..aku mau tanya, moto aku ade bunyik-2 macam ada benda bergeser...kiot-kiot-kiot bunyik dia. Bila aku berhenti, tak bunyik plak. Bila aku perah >70/80 kmh..dia start bunyik balik. Aku dah check rantai..ok je. Ko rasa clutch plate atau grandshaft sudah tangkap ke ?
Oleh kerana masalah ini...aku tak syiok merempit...akekekekek

Okies...mata aku ngantuk suda.....aku sign-out dulu..Selamat Bersahur & Berpuasa !

Tiada ulasan:

blog meter

Free Counter